Копайгородська селищна громада
Вінницька область, Жмеринський район

УВАГА! Громадські обговорення!

Дата: 13.05.2025 13:21
Кількість переглядів: 43

Додаток 2 до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля Дата: (дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання) Реєстраційний номер 12624 (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання) ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО "ПЕРЛИНА ПОДІЛЛЯ" 30870731 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 23051, Вінницька обл., Жмеринський р-н, село Попівці, вул.Яблунева, будинок 1 380660786864 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається зрошення сільськогосподарських земель загальною площею 70,413 га, які розташовані за межами с. Попівці, Копайгородської територіальної громади, Жмеринського району Вінницької області. Зрошення здійснюється з метою збільшення врожайності і підвищення рівня родючості ґрунтів, із забезпеченням культур необхідною кількістю води, поживних речовин та засобів захисту рослин. Технічна альтернатива 1. Планованою діяльністю передбачається краплинний спосіб зрошення плодових культуд6р, що являє собою різновид мікрозрошування під час якого вода з поливного трубопроводу надходить до рослин через краплинні водотоки. Основною культурою, на вирощуванні якої спеціалізується підприємство є яблуня домашня. Метою зрошення плодових культур в умовах недостатнього природного зволоження є своєчасне покриття дефіциту вологи кореневого шару ґрунту під час вегетацій¬ного періоду та отримання плодів високої якості. Кореневий шар ґрунту зволожується у вигляді смуг вздовж рядів рослин. Оптимальний діапазон вологості ґрунту при активному рості пагонів, дозріванні плодів та післязбиральний період - 80-100%, при наливанні плодів – 85-100 %. Норми поливу – 45-60 м3/га. Для розподілу поливної води т а зволоження кореневого шару ґрунту при краплинному способі зрошення плодових культур використовують жорсткі поливальні трубопроводи з поліетилену з інтегрованими т а врізними краплинними водовипусками. З метою накопичення та попередньої підготовки води (нагрівання) передбачені накопичувальні басейни. Подача води здійснюється за допомогою насосної станції. Зрошення земель передбачається з підземних джерел. Технічна альтернатива 2. В якості альтернативного варіанту зрошення розглядається технологія поверхневого поливу. Поверхневий спосіб поливу здійснюється по борознам та напуском по смугам, що прокладаються між плодовими деревами в саду. Поверхневий спосіб полягає в розподіленні води по поверхні ґрунту у вигляді окремих дрібних потоків і струмків. Зволоження ґрунту відбувається під час руху води по його поверхні, при цьому руйнується грудкувата структура ґрунту. Поверхневе зрошення має ряд недоліків, а саме: кореневий шар насичується водою, а залишкова вода рухається поза межі кореневого шару рослин (інфільтрація), нерівномірність регулювання поливної норми, можливість вторинного засолення, необхідність в проведенні планувальних робіт території та влаштування скидної мережі, підвищена поверхнева ерозія ґрунту під впливом перезволоження ґрунту та низька продуктивність праці. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Вінницька обл. Жмеринський р-н Попівці за межами населеного пункту 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Копайгородська територіальна громада Жмеринського району Вінницької області за межами с. Попівці Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Вінницька обл. Жмеринський р-н Попівці за межами населеного пункту. Земельні ділянки, на яких насаджені плодові культури (яблуня домашня) та зрошення яких передбачається планованою діяльністю, знаходяться в довгостроковій оренді СЕЛЯНСЬКОГО (ФЕРМЕРСЬКОГО) ГОСПОДАРСТВА "ПЕРЛИНА ПОДІЛЛЯ". Загальна площа земельних ділянок – 70,413 га. Цільове призначення земельних ділянок – 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Категорія земель – землі сільськогосподарського призначення. На земельних ділянках не розміщені об'єкти нерухомого майна, а також інші об'єкти інфраструктури. Дані ділянки, не мають недоліків, що можуть перешкоджати їх ефективному використанню. Територія під зрошення поділена на 2 квартали: квартал №1 площею 66,416 га та квартал №2 – 4,0 га. Квартал №1 обмежений: з західної сторони – землі лісогосподарського призначення; з південної та східної сторони – землі сільськогосподарського призначення; з північної сторони - землі сільськогосподарського призначення та землі житлової та громадської забудови. Найближча житлова забудова розташована на відстані 70 м в селі Кошаринці Жмеринського району Вінницької області. Квартал №2 обмежений: з західної сторони – землі водного фонду; з південної сторони – землі сільськогосподарського призначення далі землі водного фонду; з північної та східної сторони - землі сільськогосподарського призначення. Найближча житлова забудова розташована на відстані 245 м в східному напрямку в селі Попівці Жмеринського району Вінницької області. Відстань до урізу води річки Лозова (Гила, Гнила) від кварталу №2 становить 154 м. За характером рельєфу - територія рівнинна. Земельні ділянки віддаленні на значні відстані від об’єктів природо-заповідного фонду та об’єктів Смарагдової мережі. Грунти на освоєних земельних ділянках мають потужний гумусовий горизонт, відносно легкий механічний склад, добру водо- та повітропроникність, не мають щільних шарів і прошарків та відповідають вимогам до ведення ефективного садівництва. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Вінницька обл. Жмеринський р-н . Планована діяльність передбачається на землях, що перебувають у користуванні фермерського господарства, з наявними договорами оренди землі, планована діяльність передбачає виконання заходів для досягнення продуктивного використання цієї ділянки, виділення додаткових земельних площ не потребує. тому територіальна альтернатива 2 не розглядається. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Метою планованої діяльності є забезпечення якісного поливу для отримання високої врожайності плодових культур, поліпшення водного режиму ґрунту та підвищення його родючості з мінімальним впливом на екологічну ситуацію даного району. Реалізація даного проєкту дозволить забезпечити правильне проведення агротехнічного комплексу заходів по догляду за молодими саджанцями і дорослими деревами, що гарантує отримання відмінного врожаю. Краплинне зрошення є найбільш ефективною системою постачання води та поживних речовин для вирощування культур, оскільки постачає воду та поживні речовини безпосередньо до кореневої зони рослин в необхідній кількості, в потрібний час, тому кожна рослина отримує саме те, що їй необхідно та коли це необхідно для оптимального зростання. Завдяки краплинному зрошенню очікується більш висока врожайність, та у той самий час раціональне використання природних ресурсів, енергії, добрив та засобів захисту рослин. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Основною культурою, на вирощуванні якої спеціалізується підприємство є яблуня домашня. Сади являють собою слаборослі під-щепи з інтенсивною технологією вирощування (понад 2500 дерев на 1 га). Спосіб садіння – рядковий, при якому відстань між деревами в рядах становить близько 1 м. Довжина рядків – понад 200 м, відстань між рядками – 4 м. Територія садів поділена на сортові квартали. Підбір сортового складу проведено на основі всебічного аналізу кліматичних та ґрунтових умови, рельєфу, з урахуванням конкретних господарсько-економічних задач. Система крапельного зрошення складається з системи трубопроводів з краплинними водовипусками, водонакопичувального басейну та насосної станції. Схеми водоподачі: існуюча водойма – насосно-фільтраційний вузол – магістральний трубопровід – ділянковий трубопровід – поливний трубопровід. Спосіб водо подачі – механічний. У кожному рядку насаджень передбачена одна крапельна лінія. Марка крапельної труби – Vardit, діаметром 16 мм. Матеріал трубопроводів - поліпропілен. Відстань між крапельними лініями – 4 м. Кількість крапельниць на рослину – 2 шт. Споживання води рослиною на одну чергу – 10,4-12 л. Максимальна витрата води 56-58 м3/год. Робота поливної системи здійснюється насосним обладнанням. Розміри басейнунакопичувача – 21 м на 17 м. Глибина максимального рівня наповнення – 3 м. Площа водоносного дзеркала - 140 м2. Об’єм води при максимальному рівні 240 м3. Внесення добрив – основне, поверхневе, фертигація, позакореневе. Джерелом водопостачання на зрошення є підземні джерела, а саме: свердловина № 2/10, глибина 120,0 м, дебіт 5,0 куб.м/год, розташована за межами с. Попівці Копайгородської територіальної громади Жмеринського району Вінницької області, басейн річки Лозова (Гнила), басейн річки Мурафа, район басейну річки Дністер; свердловина б/н, глибина 119,0 м, дебіт 5,0 куб.м/год, розташована за межами с. Попівці Копайгородської територіальної громади Жмеринського району Вінницької області, басейн річки Лозова (Гнила), басейн річки Мурафа, район басейну річки Дністер; свердловина №4/16, глибина 72,0 м, дебіт 15,0 куб.м/год, розташована в межах с. Попівці Копайгородської територіальної громади Жмеринського району Вінницької області, басейн річки Лозова (Гнила), басейн річки Мурафа, район басейну річки Дністер. Обсяг споживання води з підземних джерел на зрошення становить 225, м3/добу, 35,295 тис.м3/рік.На питні та санітарно-гігієнічні потреби підприємства використовується вода із підземних джерел та від іншого водокористувача (водопровідна мережа ФГ "Пастуха") . Зрошення здійснюється 6 місяців/рік, з квітня по вересень включно. Електропостачання та альтернативне живлення – не передбачається. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні обмеження: встановлюються згідно нормативів діючого законодавства в сфері охорони навколишнього природного середовища з метою збереження родючості ґрунтів. Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ є: законодавчі вимоги щодо збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу; недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності; дотримання регламентів, встановлених до використання засобів захисту рослин та мінеральних добрив. З метою запобігання заболочення та вторинного засолення ґрунтів суворо дотримуватись режиму зрошення культур згідно ДБН В.2.4-1-99 «Меліоративні системи та споруди», ДСТУ 7594:2014 «Краплинне зрошення плодових культур. Загальні вимоги та методи контролювання», ДСТУ 4951:2008 «Плодові насадження. Проектування. Загальні вимоги», Водного кодексу України та стандартів у галузі охорони навколишнього природного середовища та раціонального природокористування. Водокористування з підземних джерел повинно здійснюватися з дотриманням вимог Дозволу на спеціальне водокористування. Використання земельної ділянки повинно здійснюватися виключно за цільовим призначенням згідно умов договорів оренди земельних ділянок. Санітарно-гігієнічні обмеження: планована діяльність повинна здійснюватися згідно з чинними санітарними нормами та правилами. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту планованої діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. щодо технічної альтернативи 2. Екологічні обмеження – такі, як у технічної альтернативи 1, окрім необхідності у проведенні планувальних робіт територій та влаштуванні скидної мережі. З метою запобігання заболочення та вторинного засолення ґрунтів суворо дотримуватись режиму зрошення культур. Санітарногігієнічні та інші обмеження аналогічні до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Територія планованої діяльності віддалена від об'єктів природно - заповідного фонду та Смарагдової мережі, віддалена від житлової та громадської забудови, об’єктів рекреації, відповідні обмеження у використанні земельних ділянок відсутні. Оскільки із західної та південної сторони від території планованої діяльності розташовані землі водного фонду дотримуватися вимог Водного кодексу України, зокрема, статтей 87,88,89 та Земельного кодексу України. Дотримання правового режиму зон санітарної охорони водних об’єктів. Фермерське господарство повинне здійснювати плановану діяльність на відведених земельних ділянках, з урахуванням вимог укладених договорів оренди земельних ділянок та Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996р. за №173 зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996р. за №379/1404. Використання земельних ділянок повинно здійснюватися виключно за визначеним цільовим призначенням. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Передбачено розробку і впровадження заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу, заходів протидії заболоченню, засоленню та ерозії ґрунтів. Проєктні рішення в ході здійснення планованої діяльності забезпечують раціональне використання водних ресурсів, ґрунту. Для попередження руйнування елементів трубопроводів в результаті заморожування у зимовий період, передбачається консервація системи зрошування. Зсувонебезпечні, обвальні, селеві, суфозійні процеси та небезпечні геологічні умови на території планованої діяльності відсутні. щодо технічної альтернативи 2. Еколого-інженерна підготовка і захист території – аналогічна до технічної альтернативи 1, а також планування територій та влаштування скидної мережі. щодо територіальної альтернативи 1. Поля для зрошення є спланованими та не потребують додаткових заходів щодо вирівнювання. Еколого-інженерна підготовка і захист територій прийняті згідно діючих нормативних документів. Земельні ділянки мають всі необхідні характеристики для здійснення планованої діяльності та перебувають у довгостроковій оренді СЕЛЯНСЬКОГО (ФЕРМЕРСЬКОГО) ГОСПОДАРСТВА "ПЕРЛИНА ПОДІЛЛЯ". щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалася. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. На етапі експлуатації: Клімат і мікроклімат: вплив не передбачається. Повітряне середовище: вплив на атмосферне повітря відсутній під час експлуатації системи зрошення. Джерелом шуму при експлуатації системи крапельного зрошення є: насосне обладнання. Водне середовище: дотримання режимів зрошення не призведе до підняття рівня ґрунтових вод на даній ділянці. Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планованої діяльності не передбачається. Техногенне середовище: вплив відсутній. Соціальне середовище: вплив на соціальне середовище має позитивний аспект за рахунок створення нових робочих місць, залучення місцевого населення на збір урожаю та обслуговування саду, що в свою чергу сприятиме збільшенню відрахувань з прибутку в місцевий бюджет. Ґрунтове середовище: експлуатація зрошувальної системи матиме позитивний вплив на мікробіологічну діяльність ґрунтів, що в результаті підвищує їх родючість. Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: зрошувальна вода є розчинником солей, що має сприятливий вплив на зростання та розвиток кореневої системи рослин. В процесі експлуатації зрошувальної системи місця перебування тварин та гніздування птахів руйнуванню не підлягають. Відходи: при експлуатації проектованого об’єкту передбачено утворення відходів, які передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених договорів. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення: передбачається в межах доступних нормативних значень. Проведення будь-яких додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля недоцільне. щодо технічної альтернативи 2. аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання правового режиму зон санітарної охорони водних об’єктів та рівня шуму на межі житлової забудови; здійснювати плановану діяльність відповідно до обмежень, встановлених для водоохоронних зон та прибережних захисних смуг поверхневих водних об’єктів. Здійснення планованої діяльності в межах існуючих орендованих земельних ділянок не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище та здоров’я населення. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива №2 - не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля” від 23.05.2017 р. № 2059-VIII. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля у якому визначено допустимість провадження такої планованої діяльності (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної військової адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на спеціальне водокористування згідно статті 49 Водного Кодексу України (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державним агентством водних ресурсів України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21100, м. Вінниця, вул. Василя Порика, 29, uprter@vin.gov.ua, (0432)43-74-08, Бякіна Наталя Дмитрівна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь